اصلاح قوز بینی با تزریق فیلر بینی زیر نظر پزشک،هزینه فیلر بینی
نوشته شده توسط : ادمین

اصلاح قوز بینی با تزریق فیلر بینی زیر نظر پزشک،هزینه فیلر بینی

وقتی صحبت از جراحی زیبایی بینی می شود، ممکن است بیمار فکر کند که تنها گزینه برای اصلاح مشکلات بینی جراحی است، اما در واقع روش غیر جراحی دیگری برای تغییر شکل بینی وجود دارد. که به آن رینوپلاستی یا تزریق فیلر بینی می گویند.

اصلاح فرم بینی با تزریق فیلر جایگزینی برای جراحی بینی است که در آن پزشک با استفاده از سرنگ یا سوزن های ریز، فیلرهای پوستی را به زیر پوست بینی تزریق می کند. با استفاده از این روش، پزشک می تواند برجستگی های بینی را صاف کرده و تقارن آن را تنظیم کند.

در واقع می توان گفت اصلاح فرم بینی با تزریق ژل بینی یک روش می باشد که افراد می توانند از آن برای داشتن بینی دلخواه استفاده کنند. برای همه کسانی که از ترس درد های ناشی از عمل جراحی اقدام به اصلاح بینی خود نمی کنند این روش می تواند بسیار مناسب باشد. چون با استفاده از این روش می توان بدون درد و خونریزی و در کمترین زمان ممکن یک بینی زیبا برای خود ساخت.

هزینه فیلر بینی

هزینه فیلر بینی

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده است بسیاری از افراد اقدام به اصلاح فرم بینی خود نکنند این است که قیمت جراحی بینی بسیار زیاد می باشد. همین امر موجب شده است افراد زیادی به فیلر بینی یا ژل بینی روی بی آورند.

چون تقریبا این کار هزینه زیادی ندارد و همه افراد می توانند از آن استفاده کنند. اما با این حال نمیت وان یک قیمت واحد برای این روش در نظر گرفت. چون هزینه فیلر بینی به عوامل زیادی بستگی دارد. ما در اینجا بعضی از مهم ترین این عوامل را برای شما بیان کرده ایم.

سطح تجربه پزشک

همه پزشکانی که دارای تجربه و مهارت بالایی هستند. معمولا مراجعان زیادی دارند و همین امر بر شهرت آنها تاثیر می گذارد. معمولا پزشکانی که دارای شهرت و تخصص بالایی هستند از بیماران خود مبلغ بیشتری برای انجام این کار می گیرند.

اما بهتر است بدانید در صورتیکه این کار به خوبی انجام نشود عوارض زیادی برای بیمار خواهد داشت. به همین خاطر اگر حتی مجبور به پرداخت مبلغ بیشتری نیز شدید تلاش کنید برای انجام این کار به یک پزشک ماهر و با تجربه مراجعه کنید.

چون زمانی که شما انجام چنین کاری را به یک پزشک متخصص می سپارید دیگر نیاز نیست بابت عوارض بعد از آن نگران باشید. اما با این حال معمولا یکی از موارد مهم که بر قیمت تزریق فیلر همیشه تاثیر زیادی دارد پزشکی است که شما برای انجام این کار به او مراجعه می کنید.

مقدار فیلر مورد نیاز

هر بینی ممکن است یک نقص خاص داشته باشد که با مقدار فیلر بینی خاصی اصلاح شود. در صورتیکه پزشک مورد نظر شما هزینه را بر اساس تعداد سرنگ های تزریقی حساب کند. هر چقدر میزان ژل تزریفی شما بیشتر باشد باید مبلغ بالاتری برای انجام چنین کاری پرداخت کنید.

پیشنهادات ویژه یا تخفیف

هر چند وقت یک بار بعضی از پزشکان برای به دست آوردن شهرت و تبلیغات در بعضی از زمان های خاص و محدود یک سری تخفیفات برای درمان ارائه می دهند. اگر در چنین مواقعی به این پزشکان برای تزریق فیلر مراجعه کنید میتوانید با قیمت بسیار کمتری چنین کاری را انجام دهید .

مکان کلینیک

هر گاه محل یک کلینیک زیبایی در مناطق گرانقیمت شهر واقع شده باشد. مالکان آن مجبور هستند برای اجاره آن مبلغ زیادی پرداخت کنند. همین امر موجب می شود ارائه خدمات در این کلینیک ها گران تر از سایر کلینیک ها باشد. بنابراین مکان کلینیک انتخابی شما نیز نقش مهمی در قیمت نهایی تزریق فیلر یا ژل بینی دارد.

ماندگاری فیلر بینی

ماندگاری فیلر بینی

یکی از سوالاتی که دستیابی به پاسخ آن برای افراد قبل از انجام چنین تزریقی بسیار مهم می باشد. این است که ماندگاری فیلر بینی چقدر است؟ اگر شما نیز به دنبال به دست آوردن جواب چنین سوالی هستید بهتر است بدانید به طور معمول ماندگاری فیلر بینی بین ۱ سال تا ۱۸ ماه است. اما رعایت بعضی از نکات باعث می شود این زمان طولانی تر شود . ما چند مورد از این نکات را برای شما بیان کرده ایم.

  • ● به طور کلی بدن افراد نقش بسیار مهمی در ماندگاری فیلر بینی دارد. چون تاکنون بسیار مشاهده شده است که فیلر در بدن بعضی از افراد ماندگاری بیشتری داشته است.
  • ● اگر بتونید یک رژیم غذایی درست داشته باشید. میتوانید سلامت پوست خود را تضمین کنید. زمانی که پوست صورت هیچ گونه ایرادی نداشته باشد ماندگاری فیلر نیز بیشتر می شود.
  • ● زمانی که فیلر تزریق می کنید باید تمام تلاش خود را بکنید که بدنتان همیشه هیدراته بماند. چون فیلر حساسیت بسیار زیادی به آب دارد و اگر آب صورت کم شود ممکن است فیلر تحلیل شود و ماندگاری آن کم شود. به همین خاطر افرادی که آب زیادی مصرف می کنند می توانند بینی خود را تا ۱۸ماه نیز ثابت نگه دارند.
  • ● هنگام خوابیدن به فرم قرار گیری بینی خود دقت کنید. چون بعضی از افراد عادت دارند به صورت دمر بخوابند این گونه از افراد هنگام خواب صورت خود را بر روی بالشت قرار می دهند و همین کار باعث می شود کل وزن سر بر روی صورت قرار گیرد و فشار زیادی به بینی وارد شود. چنین افرادی ماندگاری فیلر بینی آن ها زیاد نخواهد بود. اگر شما نیز چنین عادتی را دارید بهتر است آن را ترک کنید.
  • ● در طول زمانی که فیلر در بینی شما قرار دارد و هنوز ماندگاری خود را از دست نداده است بهتر است حتما به صورت مداوم با پزشک خود در ارتباط باشید تا راه کار های مناسبی برای ماندگاری بیشتر به شما ارائه دهد.

فیلر دائمی بینی

بعضی از روش ها و برندهایی از فیلر وجود دارند که حتی تا ۵۰ سال نیز ماندگار می مانند. اما نمی توان گفت که فیلری وجود دارد که برای همیشه ماندگار بماند. اگر شما نیز به دنبال پیدا کردن چنین فیلری هستید می توانید قبل از انجام چنین کاری ابتدا با یک پزشک متخصص مشورت کنید.

موارد استفاده فیلر بینی

استفاده های بسیار زیادی از فیلر بینی میشود که بهتر است با آنها آشنا شوید.

برطرف کردن انحراف بینی

برطرف کردن انحراف بینی

بعضی از افراد در کودکی به خاطر برخورد بینی آنها با اجسام سخت و یا به صورت مادرزادی دچار انحراف بینی میشوند. انحراف باعث ایجاد مشکلات زیادی برای افراد می شود و همین امر موجب میشود. آنها به دنبال راهی باشند تا به خوبی این مشکل را برطرف کنند. میتوان گفت بهترین و کم درد ترین راه درمان انحراف بینی تزریق فیلر به آن می باشد. چون با استفاده از این نوع ترزیق به راحتی میتوان چنین مشکلی را برطرف کرد.

اصلاح بینی های قلاب شکل

افرادی که بینی آنها به شکل قلاب می باشد به هیچ وجه زیبا دیده نمی شوند. همین امر موجب میشود به دنبال راهی باشند تا فرم و ساختار بینی خود را به طور کامل اصلاح کنند. به چنین افرادی پیشنهاد می شود از ژل بینی استفاده کنند. چون با استفاده از این نوع تزریق می توانند به خوبی یک دماغ زیبا داشته باشند.

برطرف کردن قوز بینی

معمولا بینی هایی که قوز آنها زیاد است به راحتی اصلاح نمی شوند و نیاز به جراحی دارند. اما دماغ هایی که دارای قوز متوسطی هستند را میتوان با تزریق فیلر بینی به راحتی اصلاح کرد.

برطرف کردن افتادگی سر بینی

بینی هایی که سر آنها افتاده است اگر افتادگی آنها اصلاح شود بسیار زیبا می شوند . گاهی اوقات میزان افتادگی به گونه ای نیست که افراد بخواهند برای آن اقدام به جراحی کنند. در اینگونه از مواقع بهترین روش استفاده از تکنیک تزریق ژل به بینی می باشد.

فیلر بینی برای چه کسانی مناسب است

ژل بینی مزایای بسیاری دارد و همین امر موجب شده است تاکنون افراد زیادی این روش را به جای جراحی انتخاب کنند. اما نمی توان گفت که این کار باعث زیبا شدن بینی همه افراد می شود. معمولا بسیاری از افراد این سوال را می پرسند که فیلر بینی برای چه کسانی مناسب است؟ برای پیدا کردن جواب این سوال می توانید موارد بیان شده در زیر را مطالعه کنید.

افرادی که نواقص کوچکی در بینی آن ها وجود دارد

گاهی اوقات بینی افراد نیاز به جراحی ندارد و تنها یک سری از نواقص بسیار ریز را دارد. برای چنین افرادی بهترین روش زیبا سازی بینی تزریق فیلر می باشد. چون تزریق این ماده باعث می شود تمام عیوب ریز بینی از بین بروند و در پایان کار افراد دماغ بسیار زیبایی داشته باشند.

افرادی که بخش استخوانی بینی آنها پایین تر از حالت طبیعی است

افرادی که بینی آنها چنین حالتی دارد معمولا از فرم آن رضایت ندارد. بسیاری از چنین کسانی به دلایلی مانند نداشتن هزینه عمل جراحی و ترس از انجام عمل از انجام این کار خود داری می کنند و مجبور به تحمل دماغ خود با همان فرم قبلی می باشند. می توان گفت برای این گونه از افراد تزریق فیلر به دماغ بهترین روش می باشد. چون با استفاده از این روش می توانند به راحتی دماغی بسیار زیبا و خوش فرم داشته باشند که برای به دست آوردن آن هزینه زیادی نکرده اند و دردی نیز تحمل نمی کنند.

افرادی که تو رفتگی در دماغ آنها وجود دارد

معمولا شکل دماغ چنین افرادی به هیچ وجه زیبا نمی باشد. و همواره به دنبال راهی هستند تا بینی خود را زیبا کنند. به دلیل وجود بعضی از موانع همه افراد قادر به انجام عمل جراحی بینی نمی باشند. به همین خاطر به تزریق ژل روی می آورند. برای چنین افرادی این نوع از ترزیق می تواند بسیار خوب باشد و فرم بسیار زیبایی به دماغ آنها ببخشد.

نکات مهم برای تزریق فیلر بینی

هنگامی که میخواهید اقدام به تزریق فیلر بینی بکنید ابتدا بهتر است با مهم ترین نکاتی که باید در این رابطه به آنها توجه کنید آشنا شوید.

مشخص کردن هدف خود از فیلر

هنگامی که میخواهید این کار را انجام دهید ابتدا باید بدانید به چه دلیل علاقه دارید فیلر بینی تزریق کنید برای مثال: باید مشخص کنید که آیا هدف شما صاف کردن بینی است یا اصلاح ساختار صورت. چون تنها در این صورت پزشک می تواند به تحقق هدف شما کمک کند.

پیدا کردن یک پزشک متخصص

یکی از اشتباهات رایج افراد برای تزریق فیلر به بینی این است که تنها به دنبال انجام چنین کاری هستند بدون این که توجه کنند که کار را به چه کسی میسپارند. بهتر است بدانید تنها زمانی میتوانید یک نتیجه دلخواه به دست آورید که برای انجام این کار به یک پزشک متخصص مراجعه کنید.

دقت به ساختار بینی

قبل از انجام ترزیق فیلر به بینی بهتر است ابتدا به خوبی فرم بینی خود را بررسی کنید. چون معمولا انجام چنین کاری به هیچ وجه نمی تواند بر بینی های گوشتی تاثیر بگذارد و این گونه از بینی ها تنها به واسطه جراحی اصلاح می شوند.

استفاده از فیلر بینی چه مزایایی دارد؟

برطرف کردن انحراف بینی

فیلر بینی نسبت به عمل جراحی مزایای بیشماری دارد که بهتر است با آنها آشنا شوید.

نداشتن دوره نقاهت

معمولا یکی از سخت ترین بخش های جراحی بینی دوران نقاهت آن می باشد. چون در این زمان افرادی که چنین کاری را انجام می دهند مجبور هستند درد زیادی را تحمل کنند و از انجام خیلی از کار ها منع می شوند. اما در مقابل ژل بینی نیاز به چنین دورانی ندارد و افراد بعد از آن بلافاصله می توانند به راحتی زندگی کنند.

نیاز نداشتن به بیهوشی

بیهوشی قبل از عمل همیشه عوارض زیادی را برای افراد دارد و حتی بعضی از افراد به خاطر داشتن یک سری از بیماری های خاص نمی توانند بیهوش شوند تا عمل جراحی بینی انجام دهند. اما فیلر بینی نیاز به بیهوشی ندارد و همه افراد می توانند آن را انجام دهند.

نداشتن درد

همیشه افراد به دنبال راهی هستند تا با تحمل کمترین درد به زیبایی دلخواه خود برسند. ژل بینی یکی از راحت ترین و کم درد ترین راه های داشتن یک بینی زیبا می باشد.

مراقبت های بعد از فیلر بینی

برای این که فیلر بینی شما ماندگاری زیادی داشته باشد و بتوانید نتیجه دلخواهی را به دست آورید باید نکات بیان شده در زیر را با خوبی رعایت کنید.

  • ● بعد از انجام تزریق نباید به مدت چهار ساعت از هیچ گونه لوازم آرایشی استفاده کنید. چون استفاده از چنین چیز هایی باعث میشود به بینی فشار وارد شود و التهاب آن بیشتر شود.
  • ● همچنین به مدت یک روز کامل نباید هیچ گونه فعالیت ورزشی سنگینی انجام دهید.
  • ● تا چند روز به هیچ وجه نباید از الکل استفاده کنید چون استفاده از الکل باعث میشود کبودی های بینی دو برابر شوند.
  • ● اگر میزان کبودی وتورم بینی شما زیاد باشد باید از یخ و کمپرس سرد استفاده کنید.
  • ● بعداز تزریق به مدت یک هفته انجام تمام ورزش های آبی و رفتن به استخر ممنوع می باشد.
  • ● از اپلاسیون و اصلاح صورت خود داری کنید.

ایا فیلر بینی را کوچک می کند؟

بهتراست بدانید فیلر بینی نمی تواند مانند عمل جراحی باعث کوچک شدن بینی شود. اما این روش با اصلاح ساختار بینی می تواند آن را به بهترین شکل ممکن در. آورد و با زیبایی بیش از اندازه ای که به آن می بخشد باعث شود. بزرگی آن نیز زیاد به چشم نیاید. همچنین با استفاده از یک سری تکنیک ها پزشکان باعث می شوند. بینی افراد کوچکتر دیده شود.

عوارض فیلر بینی

فیبر بینی نیز مانند سایر انواع تزریقات زیبایی بدون عوارض نیست و یک سری از عوارض را به همراه دارد. البته بهتر است بدانید بیشتر این گونه از عوارض موقتی می باشند و خیلی زود از بین میروند. برای آگاهی بیشتر شما ما بعضی از آنها را در اینجا بیان کرده ایم.

حساسیت

بدن همه افراد به یک صورت نمی باشد. بعضی از افراد هستند که بدون این که خودشان نیز خبر داشته باشند به فیلر حساسیت دارند. چنین افرادی که این کار را انجام می دهند نسبت به بقیه افراد مجبور به تحمل درد و تورم بیشتری خواهند . حتی در بعضی از مواقع خطرات جدی تری این افراد را تحدید می کند که بهتر است پزشک حتما قبل از انجام این کار ابتدا از این که بیمار حساسیت ندارد اطمینان حاصل کند.

تورم

تقریبا می توان گفت همه تزیقات زیبایی عوارضی مانند تورم را دارند. در رابطه با تزریق فیلر به بینی نیز بهتر است بدانید یکی از عوارض آن تورم بعداز تزریق می باشد. البته این تورم ماندگار نیست و چند روز بعد از تزریق خود به خود از بین می رود. اما با این حال ممکن است تا چند روز افراد را اذیت کند.

کبودی

زمانی که افراد به بینی خود ژل تزریق می کنند. معمولا ناحیه دماغ آنها کبود می شود کبودی نیز یکی دیگر از عوارض انجام این کار می باشد که موقت است و نیاز نیست بابت آن نگران باشید.

حالت تهوع

هنگامی افراد فیلر تزریق می کنند بعداز آن دچار حالت تهوع می شوند. خیلی از افراد هنگامی که چنین چیزی را مشاهده می کنند احساس نگرانی میکنند. اما بهتر است بدانید به هیچ وجه جای نگرانی نیست. چون این نیز یکی دیگر از عوارض انجام این کار می باشد. اما توصیه می شود اگر حالت تهوع شما طولانی شد حتما این موضوع را به پزشک خود اطلاع دهید.

حرکت مواد فیلر

هنگامی که افراد به خوبی مراقبت های بعد از تزریق ژل را انجام ندهند مواد فیلر آنها ممکن است به نقاط دیگر حرکت کند و نه تنها باعث زیبایی آنها نشود بلکه باعث شودآنها زیبایی خود را نیز از دست بدهند.

از دست دادن بینایی

در موارد بسیار نادر مشاهده شده است بعضی از افراد بعد از تزریق ژل به بینی خود بینایشان را از دست داده اند. البته این امر دلایل زیادی دارد و برای همه افراد نیز پیش نمی آید.





:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: